Per a la gestió de la llista d'espera es realitzaran 2 ACTES PÚBLICS en dos dies diferenciats seguint l'ordre estricte que determina el departament d'Educació i que és aquest:
Acte públic 1
El dimecres 20 de juliol a les 9 del matí se celebrarà el 1r acte públic per a l'alumnat amb continuïtat d'escolarització que està en llista d'espera.
Acte públic 2
El divendres 22 de juliol a les 9 del matí se celebrarà el 2n acte públic. En aquest acte hi està convocat l'alumnat de continuïtat d'escolarització que no hagi obtingut plaça el dimecres 20 de juliol i també la resta d'alumnat en llista d'espera.
Les persones que constin en les llistes d'espera poden assistir personalment a l'acte o designar representant degudament autoritzat per tal que actuï en el seu nom i representació. Tenbiu adjunta l'autorització. Si la persona interessada o qui la representi no assisteix a aquest acte a les 9 del matí, no podrà optar a les places vacants i perdrà el dret d'obtenció d'una plaça.
És imprescindible presentar document acreditatiu d'identitat (DNI, NIE o passaport) per assistir a l'acte públic de gestió de llistes d'espera i optar a les places vacants.
La matrícula de l'alumnat que obtingui plaça es formalitzarà a continuació de l'adjudicació.